BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, 19 January 2012

Saturday, 24 December 2011

Monday, 15 August 2011

•´✿◕ LAWAK BINATANG BERSAHABAT ~♥✿.¸¸

LEMBU: Hai anjing, apa habaq? Macam ada yg tak kena je?

ANJING: Aku tengah tension nih. Mau je aku gigit manusia tadi.

LEMBU : Eh? kenapa?

ANJING: Aku lalu tepi 2 orang manusia lelaki dan perempuan yang sedang berkepit. Tetiba si lelaki terperanjat dan terus melompat dan berkata "Hoi anjing! pergi jauh-jauh, najis!".

LEMBU: Ya, lah. Ko kan haram. Najis tahap berat bagi manusia. Biasalah tu..

ANJING: Kalau aku najis sekali pon, kalau dia tersentuh aku, boleh disamak. Yang dia sentuh dan raba-raba awek dia tu apa? Boleh ke nak samak dosa?

LEMBU: Betul tu. Memegang wanita yg bukan mahramnya tanpa ikatan yg sah, lebih dahsyat kenajisannya daripada memegang ko anjing, malah tak boleh suci sekalipun disamak.

ANJING: Wah.. ayat ko memang power la...manusia kena ubah pepatah "Pandai macam LEMBU"

jom sama2 fikirkan sejenak dn selamat beramal..(pringatan buat diri ini dan pada saudaraku seISLAM)

~Hadits Rasulullah SAW~
~* Lebih Baik Ditusuk Jarum Besi Dari Pada Menyentuh Wanita *~

" Dari Ma`qil bin Yasar dari Nabi saw., beliau bersabda: Sesungguhnya ditusuknya kepala salah seorang diantara kamu dengan jarum besi itu lebih baik daripada ia menyentuh wanita yang tidak halal baginya."

Pengiraan yg Ajaib

• Msukkn 3 no 1st hp anda tu (bknnye 012,016 @ 019)
ke kalkulator.
• Darab dgn 80
• Tmbh 1
...• Darab dgn 250
• Cmpurkn 4 nmbor last hp anda
• Skali lgi cmpurkn 4 nmbor trakhir td
• Tolak 250
• Bhgi dgn 2

Cuba tgk kalkulator,btul x yg trtera tu adakah nombor hp anda?

4 CARA TIDUR

1. TIDUR PARANABI
Tidur terlentang sambil berfikir tentang kejadian langit dan
bumi.

2. TIDUR PARA ULAMA' & AHLI IBADAH
Mengiring ke sebelah kanan untuk memudahkan terjaga untuk solat
malam.

3. TIDUR PARA RAJA YANG HALOBA
Mengiring ke sebelah kiri untuk mencernakan makanan yang banyak
dimakan.

4. TIDUR SYAITAN
Menelungkup/tiarap seperti tidurnya ahli neraka.

Tahun ini kita akn mengalami 4 tarikh yg jarang blaku dlm setahun iaitu 1/1/11, 1/11/11, 11/1/11 & 11/11/11 serta bkn itu shj, cuba ambil 2 no. t'akhir d mana thn kt dilahirkn & tmbh dgn umur kita pd thn ini, keputusannya ialah 111 buat semua org..pd bln oktober pula akn ada 5 kali hari ahad, 5 kali hr isnin & 5 kali hr sabtu..ini hanya akan terjadi sekali setiap 823 thn...Subhanallah
~~renungan brsama~~

Sunday, 14 August 2011

Ku RELA stokin kaki ku BASAH terkena air yang melimpah daripada TERKENA PECIKKAN API NERAKA..

Ku RELA berpanas memakai jubah MENUTUP segala aurat yang ku JAGA daripada ku berendam dalam LAUTAN NERAKA..

Ku RELA rambutku disimpan RAPI terpelihara juga TUDUNGku labuh ke bawah dada daripada DIGANTUNG rambutku sehingga MENDIDIH OTAK derita..

Renung2kan WAHAI SRIKANDI :))